Retail Analytics este esențial în prezent, ajutând companiile să înțeleagă comportamentul vizitatorilor.
Acest serviciu este foarte util pentru retail, permițând companiilor să contorizeze traficul, să își măsoare performanța și să adapteze strategiile în funcție de datele colectate.
Aceasta include funcționalități precum numărarea persoanelor, care permite colectarea datelor despre traficul de clienți în timp real, oferind astfel perspective esențiale pentru a impulsiona vânzările și a îmbunătăți ratele de conversie.
Indiferent de industria în care activează, Retail Analytics este o soluție potrivită pentru orice afacere care dorește să își îmbunătățească eficiența, să reducă costurile și să stabilească strategii de creștere bazate pe performanța locațiilor sale.
Pentru o eficiență maximă, această soluție de analiză a datelor în retail se bazează pe o suită de instrumente, printre care se numără o platformă de numărare a persoanelor, senzori de ultimă generație, etichete de urmărire, hărți de căldură și etichete de excludere a personalului.
Acestea joacă un rol esențial în asigurarea acurateței numărătorii clienților, prin eliminarea angajaților magazinului din calcul.
Astfel, beneficiați de o imagine clară și precisă asupra traficului de clienți din spațiul dumneavoastră comercial.
Studiu de caz
Colaborarea dintre Roman Value Center și RAV a demonstrat cum soluția de Retail Analytics poate aduce beneficii semnificative în industria de retail. Utilizând această soluție, centrul comercial a reușit să îmbunătățească înțelegerea comportamentului clienților, optimizând în același timp performanța afacerii.
Rezultatele au fost concludente: o rata de conversie îmbunătățită, o creștere a veniturilor și o eficiență operațională sporită.
RAV a implementat soluții retail analytics în cadrul proiectelor Philip Morris International sau Superbet.
RAV Insights
Principalele avantaje ale utilizării analiticii în retail pentru luarea deciziilor strategice sunt:
În ansamblu, utilizarea analiticii în retail oferă o viziune mai clară și informații relevante pentru luarea deciziilor strategice, ceea ce conduce la îmbunătățirea performanței și creșterea competitivității în industrie.
Prin analiza datelor în retail, se poate contribui la îmbunătățirea experienței clienților prin:
În analiza datelor în retail, sunt disponibile următoarele tipuri de instrumente și platforme:
Analiza datelor ajută comercianții să înțeleagă și să anticipeze preferințele și comportamentul clienților prin identificarea modelelor de cumpărare, segmentarea clienților în grupuri omogene și generarea de recomandări personalizate. Aceasta le permite să personalizeze mesajele și ofertele, să îmbunătățească experiența clienților și să genereze vânzări mai eficiente.
Surse:
© ROMAUDIOVIDEO S.R.L.